4 bide mito gezurtatuz

4 bide mito gezurtatuz

๐Ÿ›‘Uste okerrak ugariak dira errepidean oinezko, gidari zein txirrindularien artean. ๐Ÿšซ Garrantzitsua da mito horiek gezurtatzea, era guztietako #BideIndarkeria saihesteko.

๐Ÿญ. ๐— ๐—ถ๐˜๐—ผ๐—ฎ. ๐—ง๐˜…๐—ถ๐—ฟ๐—ฟ๐—ถ๐—ป๐—ฑ๐˜‚๐—น๐—ฎ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ๐—ธ ๐—น๐—ฒ๐—ต๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฎ๐˜€๐˜‚๐—ป๐—ฎ ๐—ฎ๐—น ๐—ฑ๐˜‚๐˜๐—ฒ ๐—ผ๐—ถ๐—ป๐—ฒ๐˜‡๐—ธ๐—ผ๐—ฒ๐—ป๐˜๐˜‡๐—ฎ๐—ธ๐—ผ ๐—ฝ๐—ฎ๐˜€๐—ฎ๐—ฏ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฒ๐˜๐—ฎ๐—ป?
Faltsua! Txirrindulariak oinezkoen pasabide bat zeharkatu nahi badu, pasabide horretan bizikletatik jaitsi behar da eta beste oinezko bat bezala jokatu behar du. Bidetik edo bidegorri batetik zirkulatzen baduzu, bide-arau guztiak errespetatu behar dituzu, semaforoak, seinaleak, pasabideak, stop-ak errespetatu eta birak adierazi.Bizikletentzako pasabideetan izan ezik.
๐Ÿฎ. ๐— ๐—ถ๐˜๐—ผ๐—ฎ. ๐—”๐˜‚๐—ฟ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐˜‡๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ธ๐—ผ๐—ฎ๐—ป ๐—ด๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐˜๐˜‚ ๐—ฎ๐—น ๐—ฑ๐—ฎ๐—ถ๐˜๐—ฒ๐—ธ๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฏ๐—ถ๐—ฎ๐—ฑ๐˜‚๐—ฟ๐—ฎ ๐—บ๐˜‚๐—ด๐—ฎ?
Faltsua! Joan den martxotik, @DGTes-ek errepide arruntetan aurreratzerakoan debekatu egin du autoek zein motorrek 20 km/h-ko abiadura gainditzea. Trafikoari buruzko lege berri honen helburua arrisku egoerak saihestea eta ezbeharren kopurua murriztea da.
๐Ÿฏ.๐— ๐—ถ๐˜๐—ผ๐—ฎ. ๐—ญ๐˜‚๐˜‡๐—ฒ๐—ป๐—ฎ ๐—ฎ๐—น ๐—ฑ๐—ฎ ๐—ฏ๐—ถ๐—ฟ๐—ถ๐—ฏ๐—ถ๐—น๐—ด๐˜‚๐—ป๐—ฒ๐—ฎ ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฟ๐˜‚๐—ธ๐—ผ ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฟ๐—ฒ๐—ถ๐—ฒ๐˜๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ธ ๐˜‚๐˜‡๐˜๐—ฒ๐—ฎ?
Faltsua! Biribilguneetan errei bat baino gehiago badago, errei horren irteerak beti eskuineko erreitik izan behar du, zure ibilbidea biribilgunetik irtengo ez den beste ibilgailu batekin gurutzatu bait daiteke ezbehar bat eraginez.
๐Ÿฐ. ๐— ๐—ถ๐˜๐—ผ๐—ฎ. ๐—”๐˜‡๐—ธ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฟ๐—ฎ๐—ด๐—ผ ๐—ถ๐—ฏ๐—ถ๐—น๐˜๐˜‡๐—ฒ๐—ฎ๐—ธ ๐—ฒ๐˜‡ ๐—ฎ๐—น ๐—ฑ๐˜‚ ๐—ฏ๐—ฒ๐˜๐—ถ ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฟ๐—ถ๐˜€๐—ธ๐˜‚๐—ฎ ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฎ๐—ด๐—ผ๐˜๐˜‡๐—ฒ๐—ป?
Faltsua! Abiadura % 1 igotzeak biktimekiko ezbeharren maiztasuna % 2 igotzen du, ezbehar larriena % 3 eta hilgarriena % 4 (iturria: Gรถran Nilsson). Gainera, hirian, @dgtes-eak gogorarazten du oinezko bat hiltzeko arriskua % 75 murrizten dela gidariak 40 km/h-ko abiaduran bidaiatzen duenean 50 km/h-ko abiaduran bidaiatu beharrean, eta % 90 baino gehiago 30 km/h-ko abiaduran bidaiatzen duenean.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *