Istripu baten ondoren ihes eviten duten gidariak
Ez dago zalantzarik, zirkulazio-lege berriak argi uzten du:
๐๐๐๐ฟ๐ถ๐ฝ๐ ๐ฏ๐ฎ๐๐ฒ๐ป ๐ฎ๐๐ฟ๐ฟ๐ฒ๐ฎ๐ป ๐น๐ฎ๐ด๐๐ป๐๐๐ฎ ๐ฏ๐ถ๐น๐ฎ๐๐๐ฒ๐ฎ ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐๐๐ผ๐ป๐ฎ ๐ด๐๐๐๐ถ๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ฒ๐๐ฒ๐ฏ๐ฒ๐ต๐ฎ๐ฟ๐ฟ๐ฎ ๐ฑ๐ฎ, ๐ญ๐ถ๐ด๐ผ๐ฟ ๐๐ผ๐ฑ๐ฒ๐ฎ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐ญ๐ต๐ฑ. ๐ฎ๐ฟ๐๐ถ๐ธ๐๐น๐๐ฎ๐ธ ๐ฎ๐ฑ๐ถ๐ฒ๐ฟ๐ฎ๐๐๐ฒ๐ป ๐ฑ๐๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ฒ๐๐ฎ๐น๐ฎ.
Gutxi gorabehera, gidarien % 1ak ihes egiten du trafiko-ezbeharrak eragin ondoren, baina, gainera, gidari askok, istripu bat ikusi ondoren, ez dute jarduten. Horren ondorioz, legezko ondorioa ez da 500 euroko eta hiru urtetik lau urtera bitarteko gutxieneko zehapena bakarrik, baizik eta biktima askok ondorio okerragoak izatea edo, are gehiago, ihes egiten duten autoengatik hiltzea.
“๐๐๐” siglak jarraituz gero, zirkulazio-biktima bati laguntza eskeini dakioke, bizitza salbatuz:
๐๐ฎ๐ฏ๐ฒ๐๐๐ eremua;
๐๐ฏ๐ถ๐๐ฎ๐๐ larrialdi-zerbitzuei (112);
๐๐ฎ๐ด๐๐ป๐ฑ๐ biktimei, ahal den neurrian.
ย
ย
No comment yet, add your voice below!