4 bide mito gezurtatuz
๐Uste okerrak ugariak dira errepidean oinezko, gidari zein txirrindularien artean. Garrantzitsua da mito horiek gezurtatzea, era guztietako #BideIndarkeria saihesteko.
๐ญ. ๐ ๐ถ๐๐ผ๐ฎ. ๐ง๐
๐ถ๐ฟ๐ฟ๐ถ๐ป๐ฑ๐๐น๐ฎ๐ฟ๐ถ๐ฒ๐ธ ๐น๐ฒ๐ต๐ฒ๐ป๐๐ฎ๐๐๐ป๐ฎ ๐ฎ๐น ๐ฑ๐๐๐ฒ ๐ผ๐ถ๐ป๐ฒ๐๐ธ๐ผ๐ฒ๐ป๐๐๐ฎ๐ธ๐ผ ๐ฝ๐ฎ๐๐ฎ๐ฏ๐ถ๐ฑ๐ฒ๐ฒ๐๐ฎ๐ป?
Faltsua! Txirrindulariak oinezkoen pasabide bat zeharkatu nahi badu, pasabide horretan bizikletatik jaitsi behar da eta beste oinezko bat bezala jokatu behar du. Bidetik edo bidegorri batetik zirkulatzen baduzu, bide-arau guztiak errespetatu behar dituzu, semaforoak, seinaleak, pasabideak, stop-ak errespetatu eta birak adierazi.Bizikletentzako pasabideetan izan ezik.
๐ฎ. ๐ ๐ถ๐๐ผ๐ฎ. ๐๐๐ฟ๐ฟ๐ฒ๐ฟ๐ฎ๐๐๐ฒ๐ฟ๐ฎ๐ธ๐ผ๐ฎ๐ป ๐ด๐ฎ๐ถ๐ป๐ฑ๐ถ๐๐ ๐ฎ๐น ๐ฑ๐ฎ๐ถ๐๐ฒ๐ธ๐ฒ ๐ฎ๐ฏ๐ถ๐ฎ๐ฑ๐๐ฟ๐ฎ ๐บ๐๐ด๐ฎ?
Faltsua! Joan den martxotik, @DGTes-ek errepide arruntetan aurreratzerakoan debekatu egin du autoek zein motorrek 20 km/h-ko abiadura gainditzea. Trafikoari buruzko lege berri honen helburua arrisku egoerak saihestea eta ezbeharren kopurua murriztea da.
๐ฏ.๐ ๐ถ๐๐ผ๐ฎ. ๐ญ๐๐๐ฒ๐ป๐ฎ ๐ฎ๐น ๐ฑ๐ฎ ๐ฏ๐ถ๐ฟ๐ถ๐ฏ๐ถ๐น๐ด๐๐ป๐ฒ๐ฎ ๐ฏ๐ฎ๐ฟ๐ฟ๐๐ธ๐ผ ๐ฒ๐ฟ๐ฟ๐ฒ๐ถ๐ฒ๐๐ฎ๐๐ถ๐ธ ๐๐๐๐ฒ๐ฎ?
Faltsua! Biribilguneetan errei bat baino gehiago badago, errei horren irteerak beti eskuineko erreitik izan behar du, zure ibilbidea biribilgunetik irtengo ez den beste ibilgailu batekin gurutzatu bait daiteke ezbehar bat eraginez.
๐ฐ. ๐ ๐ถ๐๐ผ๐ฎ. ๐๐๐ธ๐ฎ๐ฟ๐ฟ๐ฎ๐ด๐ผ ๐ถ๐ฏ๐ถ๐น๐๐๐ฒ๐ฎ๐ธ ๐ฒ๐ ๐ฎ๐น ๐ฑ๐ ๐ฏ๐ฒ๐๐ถ ๐ฎ๐ฟ๐ฟ๐ถ๐๐ธ๐๐ฎ ๐ฎ๐ฟ๐ฒ๐ฎ๐ด๐ผ๐๐๐ฒ๐ป?
Faltsua! Abiadura % 1 igotzeak biktimekiko ezbeharren maiztasuna % 2 igotzen du, ezbehar larriena % 3 eta hilgarriena % 4 (iturria: Gรถran Nilsson). Gainera, hirian, @dgtes-eak gogorarazten du oinezko bat hiltzeko arriskua % 75 murrizten dela gidariak 40 km/h-ko abiaduran bidaiatzen duenean 50 km/h-ko abiaduran bidaiatu beharrean, eta % 90 baino gehiago 30 km/h-ko abiaduran bidaiatzen duenean.
No comment yet, add your voice below!